fbpx

MLB: Επέκταση της συνεργασίας με το Google Cloud

MLB: Επέκταση της συνεργασίας με το Google Cloud

Η Major League Baseball επέκτεινε την συνεργασία της με το Google Cloud μετά τα νέα ρεκόρ τηλεθέασης που σημείωσε το MLB.TV. Η συγκεκριμένη λίγκα αποτελεί την πρώτη στο χώρο του αθλητισμού που προχώρησε σε live stream ενός ματς της κανονικής σεζόν το 2002, γιορτάζοντας πρόσφατα τα είκοσι χρόνια από εκείνη την στιγμή, ενώ ήταν και η πρώτη που το έκανε σε μία ολόκληρη κανονική σεζόν.

 Η άμεση πλατφόρμα προς τον καταναλωτή (DTC) του ΜLB.TV κατέγραψε περισσότερα από 11,5 δις λεπτά δράσης που παρακολουθήθηκαν κατά τη διάρκεια της κανονικής σεζόν του 2022, ξεπερνώντας για πρώτη φορά το «φράγμα» των έντεκα δις λεπτών.

 Ο παραπάνω αριθμός αποτελεί αύξηση σε ποσοστό 9,8% στην ποσότητα του περιεχόμενου που καταναλώθηκε συγκριτικά με την περασμένη χρονιά. Τα πέντε παιχνίδια που είδαν οι περισσότεροι και τα εννέα από τα δέκα στην σχετική λίστα όλων των εποχών πραγματοποιήθηκαν μέσα στο 2022. MLB και Google Cloud συνεργάζονται από το 2020 με το πρωτάθλημα να αξιοποιεί την ευρεία γκάμα τεχνολογιών cloud της συγκεκριμένης εταιρείας.

 Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα επέκταση της συνεργασίας θα δει τη δημιουργία του νέου δικτύου μιντιακού περιεχομένου της Google Cloud, το CDN, το οποίο θα χρησιμοποιεί τις ίδιες υποδομές με το YouTube.

Ακολουθήστε το ApexSports.gr στο Google News!Μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Τελευταία άρθρα Διάφορα Αθλήματα